toxic frogs 2B

Lekcja 39
11.03

Temat: Clap your hands to the bit.

Warm up:Dancing chairs
piosenka: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/sounds/one-man-band
worksheet: One man band
Zabawa: Dice battle
gra online:https://www.eslgamesplus.com/musical-instruments-esl-vocabulary-memory-game/

HOMEWORK for Tuesday/zadanie domowe na wtorek: 

  • Pomyśl jakie jest Twoje ulubione zwierzę i narysuj je, podpisz: My favourite animal is……

 

Lekcja 38
10.03

Temat: We can be a band.

Sprawdzenie zadania domowego
Piosenka: Funny clown (module 4: lesson 3)
Warm up: Chinese whisper
gra online: https://pl.y8.com/games/coconut_curumba
oprogramowanie: vocabulary games: module 4
wprowadzenie nowego słownictwa: instruments
Zabawa: what’s missing?
gra online: https://www.storyplace.org/activity/all-star-band
Zabawa: shoot for the points

 

Lekcja 37
04.03

Temat: At the circus.

Zabawa: Bag of treasures
Powtórka słownictwa z poprzednich zajęć
Piosenka: oprogramowanie: module 4: lesson 3 + memory game
Gra online: http://pl.y8.com/games/circus_clown
video: Funny animals (4 minutes) https://www.youtube.com/watch?v=RKU6x1n9Hak
karta pracy: Can you…?
Game: cross and noughts: source: oprogramowanie: posters: animal abilities

HOMEWORK for Tuesday/zadanie domowe na wtorek:

  • Activity book, str. 30, zad. 3 – pokoloruj i dopasuj wyraz do obrazka.

 

Lekcja 36
03.03

Temat: Liam can climb the tree.

Sprawdzenie zadania domowego
piosenka: oprogramowanie: module 4: lesson 2
oprogramowanie: module 4: lesson 2: extra: What’s happening on the picture?
gra online: https://www.eslgamesplus.com/action-verbs-esl-interactive-grammar-vocabulary-game-present-tense/
oprogramowanie: module 4: lesson 3: wprowadzenie nowego słownictwa: watch a video
oprogramowanie: module 4: lesson 3: watch a video+ order the story, dialogues
oprogramowanie: module 4: extra vocabulary practice: exercise 2

Lekcja 35
26.02

Temat: The princess and the dragon.

Warm up: game online: https://www.eslgamesplus.com/zoo-animals-esl-vocabulary-interactive-game-canon-volley/
Wprowadzenie nowego słownictwa: flashcards
Zabawa: Pass the flashcard circle
Story time: The princess and the dragonhttps://learnenglishkids.britishcouncil.org/short-stories/the-princess-and-the-dragon + quiz
worksheet: Dragon/ Princess mask
Zabawa: Mini dialogue

HOMEWORK for Tuesday/zadanie domowe na wtorek:

  • Activity Book, str. 29, zad. 1

 

Lekcja 34
25.02

Temat: Can you crawl?

Sprawdzenie zadania domowego
Piosenka: Animal song: module 4: lesson 1, str. 48, zad. 2
Warm up: Hop and say race
Zabawa: Can a horse crawl?
PPP Hidden pictures: Farm animals
oprogramowanie: Revise the vocabulary (p. 50, 51)
oprogramowanie: the story (Pupil’s Book, p. 51)
• put the story in the order
-practice dialogues

 

Lekcja 33
19.02

Temat: Baby Animals.

piosenka Baby animals https://www.youtube.com/watch?v=cJg4YFtvOp8
Karta Pracy/Worksheet: Farm baby animals
Gra: Animal domino
Wprowadzenie nowego słownictwa: oprogramowanie: p. 50, 51
Zabawa: Speaking practice: Horse can run…
Pupil’s Book, str. 50, ex. 1

HOMEWORK for Tuesday/zadanie domowe na wtorek:

  • Poćwicz piosenkę z płytką e-book, module 4: lesson 1, str. 48, zad. 2
  • Karta Pracy (do ściągnięcia poniżej): Pomóż mamie znaleźć jej dzieci . Podpisz nazwy zwierząt.

https://drive.google.com/file/d/1tFCGJs5unPMDWRBzXZDQlARJe7rFWZlh/view?usp=sharing

 

Lekcja 32
18.02

Temat: My animals.

Sprawdzenie zadania domowego
Warm up: Mime the animal
Wprowadzenie nowego słownictwa: oprogramowanie: str. 48, 49
Pupil’s Book, ex. 1, p. 48
Pupil’s Book, p. 48, ex. 2 Sing: Animals Song
English Adventure CD: Unit: Animals exercises
Oprogramowanie: historyjka: (P.B., p. 49): order the stroy, practice dialogues
Pupil’s Book, p. 49, ex. 4

 

Lekcja 31
12.02

Temat: Winter games.

Student’s Book (podręcznik), str. 46, zad. 1, zad. 2, zad. 3
Karta pracy: gra: Snowman race
gra online: http://www.sheppardsoftware.com/scienceforkids/seasons/paintandmake/paintandmakewinterclothes.htm

HOMEWORK for Tuesday/zadanie domowe na wtorek:

  • Activity Book, str. 93, My Food- podpisz obrazki

 

Lekcja 30
11.02

Temat: Revision of module 3.

Sprawdzenie zadania domowego
oprogramowanie: extra vocabulary practice: module 3 : crossword
oprogramowanie: board games: game 3
Activity Book, p. 25, My Progress 3
oprogramowanie: quizzes: quiz 3
oprogramowanie: vocabulary games: game 3

 

Lekcja 29
22.01

Temat: Mummy’s Birthday.

Zabawa: Fork, knife, spoon
game online: https://www.anglomaniacy.pl/foodHangman.htm
Software: Smileys Magazine: Module 3:Story Time: Introduce new vocabulary: doll, kite, schoolbag, ball, present.
Watch the story: Mummy’s Birthday + order the story + practice the dialogues
Worksheet: I love you with all my heart!

HOMEWORK for Tuesday/zadanie domowe na wtorek (11.02):

  • Activity Book, str. 24, zad. 5

 

Lekcja 28
21.01

Temat: From trees or plants?

Sprawdzenie zadania domowego
gra online: https://www.eslgamesplus.com/actions-colors-numbers-fruits-quiz/
Pupil’s Book, str. 40, zad. 14
Pupil’s Book, str. 40, zad. 14
karta pracy: Sorting fruit and vegetables
oprogramowanie: Smileys Magazine: Module 3: From trees or plants, p. 43

Lekcja 27
15.01

Temat: Fruit.

Zabawa: Pictionaries
Wprowadzenie nowego słownictwa:
https://www.anglomaniacy.pl/fruitsDictionary.htm
worksheet: colouring fruit
Zabawa: Bingo
gra online: https://www.eslgamesplus.com/food-and-drinks-esl-vocabulary-game-catapult-game/
Homework for Tuesday/zadanie domowe na wtorek:

  • Activity Book, p./str. 23. ex./zad. 4 – odszyfruj słowa z rozsypanki I przyklej odpowiednie naklejki.

Lekcja 26
14.01

Temat: My favourite food is pizza.

Sprawdzenie zadania domowego
Pupil’s Book, str. 37, zad. 8
oprogramowanie: extra vocabulary practice: unit 3: ex. 1
oprogramowanie: historyjka: module 3: lesson 3: video + ordering+ dialogues
Pupil’s Book, str. 38, zad. 10
gra: Food boardgame worksheet
Pupil’s Book, str. 39, zad. 11
Zabawa: Colourful blinders

Lekcja 25
08.01

Temat: I like chips.

Piosenka: oprogramowanie: Food song
Karta pracy: butterflies numbers
oprogramowanie: historyjka: str. 37 -watch, put story in the order, practice dialogues
karta pracy: My favourite food
zabawa: Envelope race
Homework for Tuesday/zadanie domowe na wtorek:

  • Activity Book, str. 21, zad. 2

Lekcja 24
07.01

Temat: Delicious food.

oprogramowanie: Posters: My food
Zabawa: Find…
oprogramowanie: repeat the vocabulary – lesson module 3: lesson 2
chit-chat: Do you like…?
Song “ Do you like pickle pudding?”: https://www.youtube.com/watch?v=Mfb–R1fhtQ
Pupil’s Book ex. 5, p. 36
Flashcard game: Memory challenge
oprogramowanie: piosenka: Food song (p. 36, ex. 6)
gra online:https://www.eslgamesplus.com/food-drinks-esl-interactive-vocabulary-board-game/

Lekcja 23
18.12

Temat: Ugly Duckling, part 3.

sprawdzenie zadania domowego
oprogramowanie: reader: ugly duckling part 3
oprogramowanie: reader: ugly duckling part 3: ex. 1, 2, 3
karta pracy: Arctic animals
gra online:https://www.natgeokids.com/au/play-and-win/games/arctic-animals-memory-game/
gra online: https://anglomaniacy.pl/winterPictureTest.htm

PRZERWA ŚWIĄTECZNA W DNIACH: 20 GRUDNIA- 6 STYCZNIA 

Lekcja 22
17.12

Temat: It’s my birthday.

Sprawdzenie zadania domowego
oprogramowanie: wprowadzenie nowego słownictwa: unit 3: lesson 1
Zabawa: Show me
Pupil’s Book, p. 34, ex.1
oprogramowanie: historyjka: watch the video, put the story in the order, repeat the dialogues
karta pracy: number wordsearch
gra online: https://www.education.com/game/number-demolition-11-20/
gra online:https://www.mes-games.com/numbers10.php

Lekcja 21
11.12

Temat: Revision of module 2.

Activity Book, str. 17 – my progress
oprogramowanie: boardgames: boardgame 2
oprogramowanie: quizzes: quiz 2
oprogramowanie: extra vocabulary games: module 2: ex. 2
zabawa: hot potato
oprogramowanie: vocabulary games: module 2: memory
Homework for Tuesday/zadanie domowe na wtorek:

  • Activity Book, str. 16 – użyj kodu i pokoloruj obrazek

Lekcja 20
10.12

Temat: The Fire owl.

Pupil’s Book, str. 32, zad. 1 -crossword
Pupi’ s Book, str. 32, zad. 2 – lisening
Pupil’s Book, str. 33, zad. 3 – stickers
Speaking: Where’s… mummy?
historyjka: oprogramowanie: smiles magazine 2: The fire owl
oprogramowanie: smiles magazine 2: exercise 1, 2
Karta Pracy: What animal can do?
Zabawa: Hot Potato

Lekcja 19
04.12

Temat: Follow me, where am I?

gra online: https://www.eslgamesplus.com/bathroom-vocabulary-game-car-racing-esl-vocabulary-game/
karta pracy: Messy bedroom
Let’s sing: P.B., p. 25, ex. 12
Zabawa: Alphabetical order
Pupil’s Book, p. 26, ex. 13
Zabawa: Follow me, follow me (podręcznik. str. 27, zad. 14)
Homework for Tuesday/zadanie domowe na wtorek:

  • Activity Book, str. 15, zad. 4 – znajdź naklejki i napisz poniżej gdzie są Liam, Lilly i Charlie.

Lekcja 18
03.12

Temat: Follow me, follow me.

Gra online: https://www.eslgamesplus.com/bathroom-vocabulary-game-car-racing-esl-vocabulary-game/
Gra: Garbage
Zabawa: Where is it?
oprogramowanie: posters: Tree House
Zabawa: I spy with my little eye
Piosenka: unit 2: lesson 3: Follow me

Lekcja 17
27.11

Temat: Different types of house.

Zabawa: Help bee to go back to the hive
Gra: What has changed?
Pupil’s Book, str. 28, zad. 1
oprogramowanie: smileys magazine: unit 2: str. 28 – map
oprogramowanie: smileys magazine: unit 2: str. 28: video
Piosenka: Pupil’s Book, str. 29 – taniec
gra memory: oprogramowanie: vocabulary games: unit 2
Homework for Tuesday/zadanie domowe na wtorek:

  • karta pracy otrzymana na lekcji- znajdź różnice:

https://drive.google.com/file/d/1XtXN4XNi4R1Nk9Bvc43tqb-3tlEYuhMt/view?usp=sharing

Lekcja 16
26.11

Temat: Is he in the bathroom?

Sprawdzenie zadania domowego
Wprowadzenie nowego słownictwa: oprogramowanie: unit 2: lesson 3
gra: matching up the items:oprogramowanie: unit 2: lesson 3: extra
Pupil’s Book, str.25, zad. 2
Gra: Bingo: family
Piosenka: oprogramowanie: unit 2: lesson 3
oprogramowanie: unit 2: lesson 3: historyjka: zadania: matching, dialogues
Pupil’s Book, str. 24, zad. 10
zabawa: I spy with my little eye

Lekcja 15
20.11

Temat: Where’s Charlie?

Warm up: Stop game
Piosenka: Unit 2: lesson 1: My Tree House
oprogramowanie: unit 2: lesson 2: słownictwo
Pupil’s Book, p. 22, ex. 5
oporgramowanie: song: Where’s Charlie? (p. 22, ex. 6)
Revise the vocabulary for bingo: anglomainacy.pl: vocabulary: furniture
Game: Bingo (worksheet)
oprogramowanie: unit 2: lesson 2: video: Where’s Charlie? – match up and practicing dialogues
gra online: https://www.anglomaniacy.pl/furnitureHangman.htm
Homework for Tuesday/zadanie domowe na wtorek:

  • Prosze poćwiczyć z płytką e-book piosenkę z unit 2: lesson 2: Where’s Charlie?
  • Activity Book, str. 13, zad. 2

Lekcja 14
19.11

Temat: In my house.

Sprawdzenie zadania domowego
Piosenka: oprogramowanie: unit 2: lesson 1
oprogramowanie: unit 2: lesson 2: vocabulary: poster: my tree house
worksheet: in my house -furniture
słowniczek online i gra online: https://www.anglomaniacy.pl/furnitureQuiz.htm
Zabawa: Guessing game (flashcards)

Lekcja 13
13.11

Temat: My tree-house.

Warm up: Green and red cards
Wprowadzenie nowego słownictwa: oprogramowanie: unit 2: lesson 1
Pupil’s Book, ex. 1, p. 20
Software: Watch and Sing a „Tree house song”
Worksheet: Tree House
oprogramowanie: historyjka: unit 2: lesson 1
oprogramowanie: historyjka: unit 2: lesson 1: match up exercise & practice the dialogues
Homework for Tuesday/zadanie domowe na wtorek:

  • Proszę poćwiczyć słownictwo z e-bookiem (Unit 2: lesson 1) lub podręcznikiem, str. 20;
  • Activity Book, str. 12, zad. 1

Lekcja 12
12.11

Temat: Ugly Duckling Scene 2.

Sprawdzenie zadania domowego
My progress – Activity Book, str. 9 (all)
oprogramowanie: reader: ugly duckling scene 2- powtórka słownictwa i wprowadzenie nowego
oprogramowanie: reader: ugly duckling scene 2 – video
oprogramowanie: reader: ugly duckling scene 2 – exercise 1-3
zabawa: Spin the bottle

Lekcja 11
06.11

Temat: Revision. The king and the Bee.

Pupil’s Book, str. 18, 19, zad. 1, zad. 2
gra: oprogramowanie: quizzes: quiz 1
Pupil’s Book, str. 19, zad. 3
gra: oprogramowanie: vocabulary games: unit 1
wprowadzenie nowego słownictwa: PB. str. 16, 17
historyjka: The King and the Bee- PB. str. 16, 17 -oprogramowanie: video + exercises
Homework for Tuesday/zadanie domowe na wtorek:

  • Activity Book, str. 8, zad. 6 – pokoloruj i wybierz prawidłową odpowiedź (na podstawie podręcznika, str. 16-17).

Lekcja 10
05.11

Temat: The ugly duckling, scene 1

Sprawdzenie zadania domowego
karta pracy: Mr. Shape Face
Wprowadzenie nowego słownictwa: oprogramowanie: ugly duckling scene 1- vocab
oprogramowanie: reader: ugly duckling scene 1- video
oprogramowanie: reader: ugly duckling scene 1 – exercese 1, 2, 3
gra: oprogramowanie: extra vocabulary practice: unit 1: exercise 2
gra: oprogramowanie: boardgames – 1

Lekcja 9
29.10

Temat: Goldilocks and three little bears.

warm Up: Tofa tafa song
Game: Colour touch
Student’s Book, ex. 13, p. 12
story time: – The Story of Goldilocks and The 3 Bears
https://www.youtube.com/watch?v=KndSVsY5HWM
Worksheet: Make your own teddy bear
Game : freeze and melt
Homework for Tuesday/zadanie domowe na wtorek:

  • worksheet/zrobić kartę pracy: Goldilocks:

https://drive.google.com/file/d/1Sqc5Qw0h9wJdyZNb_bzCgGUJVM92cFX9/view

Lekcja 8
23.10

Temat: Green square, yellow triangle.

Warm up: charades
Zabawa: Hot Seat
Pupil’s Book, str. 13, zad. 3
gra online: https://pbskids.org/peg/games/paint-a-long
Zabawa: Yes/ No.
Homework for Tuesday/zadanie domowe na wtorek:

  • Activity Book, str. 6, zad. 3
  • Poćwicz piosenkę “Goodbye” z płytka ebook module 1: lesson 3 (Pupil’s Book, str. 11, zad. 12)

Lekcja 7
22.10

Temat: Colours everywhere.

Wprowadzenie nowego słownictwa: colours
Zabawa: Find in the classroom
Historyjka: module 1: lesson 3 + exercises and dialogues
oprogramowanie: extra vocabulary practice: unit: My family, ex. 1
Pupil’s Book, str. 11, zad. 11
Piosenka: Pupil’s Book, str. 11

Lekcja 6
16.10

Temat: Stand in the circle.

Piosenka: Shapes
Powtórka słownictwa z poprzednich zajęć
oprogramowanie: module 1: lesson 2:historyjka + matching + dialogues
zabawa: hot potato
gra: snakes and ladders
Homework for Tuesday/zadanie domowe na wtorek:

  • Activity Book, str. 5, zad. 2 – zaznacz jakie kształty widzisz na obrazkach.

Lekcja 5
15.10

Temat: Family and shapes.

Sprawdzenie zadania domowego.
Student’s Book, str. 6, zad. 1
Wprowadzenie słownictwa: shapes
Student’s Book, str. 8, zad. 5
Zabawa: Find shapes in the class
oprogramowanie: historyjka: module 1: lesson 1+ układanka + dialogues
Piosenka: oprogramowanie: module 1: lesson 2 “Shapes”
Homework for Wednesday/zadanie domowe na środę:

  • Zaśpiewaj jeszcze raz piosenkę z płytką e-book: module 1: lesson 2 “Shapes”

Lekcja 4
09.10

Temat: Alphabet and classroom commands.

oprogramowanie: Fairyland 2
Wprowadzenie: Alphabet
piosenka: https://www.youtube.com/watch?v=75p-N9YKqNo
Pupil’s Book, str. 3, zad. 3
Zadanie: Spell your name
Classroom Commands- wprowadzenie słowek
Zabawa: Pretend a teacher
Pupil’s Book, str. 5, zad. 6
Homework for Tuesday/zadanie domowe na wtorek:

  • Activity Book (ćwiczenia), str. 2, zad. 2

Lekcja 3
08.10

Temat: Put on your hat.

Sprawdzenie zadania domowego
Wprowadzenie słownictwa: oprogramowanie: module 4, unit 8, str. 79
Student’s Book, str. 78 zad. 1,
Student’s Book, str. 79 zad. 2
Zabawa: Freeze and melt
Zabawa: pass the ball and say
oprogramowanie: module 4: unit 8: historyjka + matching pictures
Homework for Tuesday/zadanie domowe na wtorek:

  • Karta Pracy- pokoloruj i powycinaj.

Lekcja 2
02.10

Temat: What to wear?

Powtórka słówek
Zabawa: Bubble pop
Student’s Book, str. 76 zad. 1
Piosenka: str. 76 zad. 2
Zabawa: Hot potato
Homework for Tuesday/zadanie domowe na wtorek:

  • Fairyland 2, Student’s Book, str. 77, zad. 3 (dla osób nie posiadających książki – zadanie 2 z ksera)

Lekcja 1
01.10

Temat: Starting our adventure.

Przywitanie: chit chat
Zabawa: Bag of treasures
Wprowadzenie słownictwa: clothes
Zabawa: What do you wear today?
Piosenka: Fairyland 2: unit 8: str. 76
Zabawa: charades
Gra: Bomb Timer
Piosenka- zabawa: Find a colour