Parrots

SŁOWNICTWO DO PODRĘCZNIKA SMILES 4 DO POBRANIA

Lesson 
05.06

Temat: Summer.

Warm up: Play hangman with the words: MOUNTAIN, BEACH, ISLAND
Online games: https://www.mes-games.com/ – nature 1, shootout and carnvival
Pupil’s Book p. 82 ex. 1,2
Pupil’s Book p. 83 ex. 3.
Software: Smiles 4: Boardgames: boardgame 5.
Pupil’s Book p. 81 ex. 5
Worksheet: Unit 10 Holiday plans
Software: My Green Passport (Pupils book p. 88-89) A ex. 1
Kahoot summer holidays

Lekcja
03.06

Temat: Summer Holidays.

Checking homework: Pupil’s Book p. 86 ex. 4; p. 87 ex. 7
Topic introduction: Hangman Game
Game: make out as many words as you can – “summer holidays” – brawo dla wszystkich!
PPP – different places in the world – conversation
Listening Video:
https://www.youtube.com/watch?v=4U9Cqc8Pj8w
Conversation about: What kids “like doing” during holidays? What kids “usually do”?
Software Smiles 4: Extra vocabulary practice 10
Worksheet

Lesson 27
29.05

Temat: Question words. 

Warm up Garbage
Pupil’s Book p. 80 ex. 3
Questions words. Pupil’s Book p. 81, ex 4
Online game: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/archived-word-games/make-the-sentences/questions
Worksheet: Question words
Homework for Wednesday/zadanie domowe na środę:

  • Ćwiczenia str.  69 zad.3,4  (Activity Book p.69  ex.3,4 )

Lekcja 27
27.05

Temat: Grammar revision – checkpoint.

Checking homework: Activity Book, str. 67, zad. 3, 4 +repetition of “going to”
Warm up game: quick words – podobieństwa i skojarzenie
Game: Back to the board
Pupil’s Book p.86 ex. 1,2
Software – Smiles 4: Vocabulary and Grammar games: Vocabulary Game 10: Holidays; Grammar Game 10: Holidays
Pupil’s Book p.86 ex. 3,5
Homework for Monday/zadanie domowe na poniedziałek:

  • Worksheet + Pupil’s Book p. 86 ex. 4; p. 87 ex. 7

Lesson 26
22.05

Temat: Spring.

Warm up: Chinese Whispers
Dictation
PPPKT2: Spring
PB p. 80 vocabulary ex. 1, 2
Kahoot: clothes quiz
Homework for Wednesday/zadanie domowe na środę:

  • Na dyktando nauczyć się słówek: Unit 10 My summer holiday (Vocabulary for dictation: Unit 10 My summer holiday)
  • Ćwiczenia str. 68 zad. 1,2 (Activity Book p. 68 ex.1,2 )

Lekcja 26
20.05

Temat: Grammar revision.

Omówienie testu końcowego
Checking homework: worksheet irregular verbs
Warm up – Game: Czółko: vocabulary practice
Test: unit 10
SOFTWARE: Smiles 4: vocabulary and grammar games unit 9
SOFTWARE: Blaze 1: BLAZE grammar KEY : unit 27, zad. 8
Homework for Monday/zadanie domowe na poniedziałek:

  • Activity Book, str. 67, zad. 3, 4
  • Proszę poćwiczyć z memrise/skryptem UNIT: 10 HOLIDAYS! GRAMMAR: going to
  • Extra dla powtórki: Worksheet – wydrukowane karty pracy, które rozdałam dzieciom

Lesson 25
15.05

Temat: Past Simple Revision.

Dictation
Game: Disappearing words: Irregular verbs.
Software: Blaze 1 Workbook Grammar Practise 7 ex. 9 (speaking)
Software: Blaze 1 unit 7.4 GAME in ex. 5
workasheet: PAST SIMPLE CROSSWORD
Software Smiles 4:Extra Vocabulary practice 9 A funny Day ex. 1
Software: Smiles 4: Module 5 Unit 9 Lesson 2 p.75EXTRA
Online games.
http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/grammar-practice/past-simple-sentences
Homework for Wednesday/zadanie domowe na środę:

  • Na dyktando nauczyć się słówek: Unit 9 A funny Day (Vocabulary for dictation: Unit 9 A funny Day)
  • Proszę zagrać jeszcze raz w gry online z lekcji (proszę zejść do połowy strony i nacisnąć na słowo GAME, aby rozwinąć pasek) (Play online games):

http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/grammar-practice/past-simple-sentences

Lekcja
13.05

Temat: Final Test.

Ankieta
Checking homework: Activity Book, str. 66, zadanie 1 (z pomocą Pupil’sBook, str. 78), zadanie 2 + revision of “be going to”
Test: Final Test
Game kahoot: countable and uncountable nouns:
https://create.kahoot.it/details/ab6f804e-5c03-46b7-8e57-4ca790e42e45
Homework for Monday/zadanie domowe na poniedziałek:

  • Worksheet: irregular verbs – rozdany dzieciom na lekcji
  • Proszę nauczyć się słówek z unitu 10 Holidays – będzie test

Lesson 24
08.05

Temat: On my last birthday.

Warm up
Dictation
PPP: Hidden Pictures
Film:
https://www.youtube.com/watch?v=ZWZ6cNq6bEY&t=6s
Pupil’s Book p. 74 ex. 1
Pupil’s Book p. 75 Irregular verbs
Pupils Book p. 75 ex. 4,5
Speaking
Kahoot – past simple
Homework for Wednesday/ zadanie domowe na środę (15.05):

  • Na dyktando nauczyć się słówek: Unit 9 Grammar: Czasowniki nieregularne przy użyciu aplikacji memrise i/lub skryptu (Vocabulary for dictation: Unit 9 Grammar Irregular verbs)
  • Ćwiczenia str. 62-63 zad. 1,4,5 (Activity Book p.62-63 ex. 1,4,5)

Lekcja 25
06.05

Temat: Holidays!

Checking homework
Warm up: Grammar mix: to revise present simple, past simple
Test: irregular verbs
Introduce new vocabulary: software: unit 10, lesson 1
software: watch the story+ order the story
Pupil’s Book, p. 78, ex. 2
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-chants/i-was-the-seaside
Be going to- software: unit 10, lesson 1, ex. 3- owl icon
Pupil’s Book, ex. 3,4
Homework for Monday/zadanie domowe na poniedziałek (13.05):

  • Activity Book, str. 66, zadanie 1 (z pomocą Pupil’sBook, str. 78), zadanie 2;
  • Proszę nauczyć się słówek z unitu 10 Holidays – będzie test

Lekcja 24
29.04

Temat: Past Simple – irregular verbs.

Checking homework: Activity Book, p./str. 61, ex./zad. 3 , 4.
Warm up: kahoot.it – Past Simple – regular verbs
Test: regular verbs-past simple
Activity Book, p. 64, ex. 1
Game: Memory game – worksheet irregular verbs memory
Revision – Game: Who wants to win millions? : Present Simple, czasownik “to be”, przyimki: at, any, behind… some, any, how much, how many
Homework for Monday/zadanie domowe na poniedziałek:

  • Activity Book, str. 63, zad. 3, 4.
  • Nauczyć się słówek: Unit 9 Grammar: Czasowniki nieregularne przy użyciu aplikacji memrise i/lub skryptu na test z czasowników nieregularnych.

Lesson 23
24.04

Temat: The twelve months.

Warm up – football match
Online game:
http://www.softschools.com/math/ordinal_numbers/games/
Dictation
Pupil’s Book p. 77 ex. 3,4
Software: Smiles 4: Extra Vocabulary Practice – 9 A funny Day ex. 2,3
Pupil’s Book p. 84-85 Storytime – 5 The twelfth months
Worksheet -My calendar
Homework for Wednesday/zadanie domowe na środę (08.05):

  • Na dyktando nauczyć się słówek: Our world p. 77 przy użyciu aplikacji memrise i/lub skryptu (Vocabulary for dictation: Our world p. 77)
  • Ćwiczenia str. 64 zad. 2; str. 65 zad 1,2 (podpowiedź – patrz podręcznik-Pupil’s Book str. 77) (Activity Book p. 64 ex. 2; p. 65 ex. 1,2)

Lekcja 23
15.04

Temat: Past Simple.

Checking homework: Activity Book, p. 60, ex. 1,2;
Warm up: Hot Seat (Revision vocab from previous lessons)
Test: unit 9: A Funny Day
Grammar: Past Simple- software: lesson 1: book icon: explain spelling rules (przeszła forma czasownika)
Game: Beat the buzzer – worksheet
Game online:
http://www.engames.eu/grammar/regular_verbs/Regular%20verbs_hoopshoot.html
Student’s Book, ex. 3, 4 p. 73
Homework for Monday/zadanie domowe na poniedziałek (29.04)

  • Activity Book, p./str. 61, ex./zad. 3 , 4.
  • Zrobić worksheet/kartę pracy
  • Proszę poćwiczyć z Memrise/skryptem: UNIT 9: A FUNNY DAY: GRAMMAR: Past Simple – czasowniki regularne. Będzie test z czasowników regularnych w Past Simple.

Lesson
10.04

Temat: Easter.

1. Check homework.
2. Dictation
3. PPP Easter Vocabulary:
• Pupils work in pairs.
4. Easter Video
https://www.youtube.com/watch?v=3fh6-C3S1hs
5. Online game:
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/easter
6. Smiles 4 Software: Let’s Celebrate: Easter ex. 1,2 – Questions with answers
8. Worksheet: The juggling Easter Bunny (see below). Pupils make sentences from the words in the Easter eggs.
Homework for Wednesday/zadanie domowe na środę (24.04):

  • Dokończyć kartę pracy: Uczniowie robią zdania ze słów z pisanek.
  • Na dyktando nauczyć się słówek: Easter przy użyciu aplikacji memrise i/lub skryptu.(Vocabulary for dictation: Easter)
  • Play online game:

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/archived-word-games/find-the-pairs/easter

Lekcja 22
08.04

Temat: Test  module 4 & A funny day.

Checking homework: Activity Book, str. 79, zad. 10, 11
Game: Wheel of fortune
Test from module 4.
Introduce new vocabulary: software: unit 9:lesson 1
Game: Charades (using new vocabulary)
software:unit 9:lesson 1: watch the story + order the story+ who says what?
Student’s book, p. 72, ex. 2 – draw attention to the past form
game online:
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/grammar-practice/past-simple-sentences
game: software: starland 2: boardgame 3
Homework for Monday/zadanie domowe na poniedziałek:

  • Activity Book, str. 60, zad. 1,2;
  • Proszę nauczyć się słownictwa z unitu 9: A Funny Day. Najlepiej przy pomocy Memrise lub skryptu. Będzie test ze sówek.

Lesson 22 
03.04

Temat: Months.

Warm up: Game: Hot and cold
Dictation
Check homework
Pupil’s Book p. 74 – Months
Pupil’s Book p. 74 ex. 2
Software: Upstream Beginner: Games: Game 1. Ordinal numbers: memory.
Worksheets: Ordinal numbers: Drawing.
PPP: Months
Pupil’s Book p. 76 ex. 2
Homework for Wednesday/zadanie domowe na środę:

  • Na dyktando nauczyć się słówek przy pomocy ebooka/skryptu/aplikacji Memrise: Unit 9 On my last birthday (Vocabulary for dictation: Unit 9 On my last birthday)
  • Ćwiczenia str. 62-63 ex 2,3 zad. (Activity Book p.62-63 ex.2,3)

Lekcja 21
01.04

Temat: Revision module 5.

Checking homework: Activity Book, str. 54, zad. 3, str. 55, zad. 4, 5
Warm up: game: https://kahoot.it/
Quick revision of there was, there were
Test: unit 8 when I was little…
Worksheet: exercise 1
Game: Swop, steal, bust- worksheet exercise 2
Checkpoint – Pupil’s Book, p. 70, ex. 1,2
checkpoint, Pupil’s Book, p. 70, 71, ex. 3,4,5
software: vocabulary and grammar games: grammar: unit 8
Worksheet: exercise 1
Game: Swop, steal, bust- worksheet exercise 2
Homework for Monday/zadanie domowe na poniedziałek:

  • Activity Book, str. 79, zad. 10, 11.
  • Proszę powtórzyć słownictwo i gramatykę (stopień wyższy i najwyższy przymiotnika oraz was/were/wasn’t/weren’t) z unitu 7,8 na duży test. Najlepiej przy pomocy Memrise☺

Lesson 21
27.03

Temat: My neighbourhood.

Warm up Game: Crosses and noughts.
Dictation
Pupil’s Book p. 66 1,2, p.67
Software: Smiles 4: Vocabulary and grammar games 8 : Vocabulary games 8 Sorry Miss!
Software: Smiles 4: Boardgames: Boardgame 4
Activity book p. 56 ex. 1. Pupils listen and match
Game with flashcardsUNIT 8 SORRY,MISS! ( 7 FLASHCARDS)
Kahoot Quiz
Homework for Wednesday/zadanie domowe na środę:

  • Na dyktando nauczyć się zdań: UNIT 8 When I was little Grammar: was, were – pytania, przeczenia(Vocabulary for dictation: Unit 8 When I was little Grammar: was were –pytania (questions), przeczenia(negatives)
  • Ćwiczenia str. 56 zad. 2; str. 57 zad. 1,2 zad. (Activity Book p. 56 ex. 2; p. 57 ex. 1,2 )

Lekcja 20
25.03

Temat: When I was little…

Checking homework
Test:Sorry Miss!
Warm up: Memory game:
https://freeenglishlessonplans.com/2014/10/21/there-wasthere-were-picture-memory-game/Introduce new vocabulary: software: module 4: unit 8: lesson 2
software: Pupil’s Book, p. 64, ex. –show video, answer the questions
Pupil’s Book, p. 64, ex. 2- speaking in pairs
Wasn’t/Weren’t- explain, give examples: software: owl, book
Pupil’s Book, p. 65, ex. 4, 5
Pupil’s Book, p. 64, ex. 3
Kahoot game: was, were https://kahoot.it/
Homework for Monday/zadanie domowe na poniedziałek:

  • Activity Book, str. 54, zad. 3, str. 55, zad. 4, 5
  • Proszę nauczyć się słówek z unitu 8: When I was little.

Lesson 20 
20.03

Temat: Anansi the Spider. (storytime).

Warm up: Hot seat
Pupil’s Book p. 68-69 A story from Jamaica: Anansi the Spider.(Storytime in the software) EX 1, 2
Pupil’s Book p. 61 ex. 3,4 +EXTRA
Homework for Wednesday/zadanie domowe na środę:

  • Na dyktando nauczyć się słówek przy pomocy aplikacji memrise / ebooka / skryptu: A story from Jamaica: Anansi the spider (Vocabulary for dictation: A story from Jamaica: Anansi the spider)
  • Ćwiczenia str. 51 zad. 1,2 (Activity Book p. 51 ex.1,2)

Lekcja 19
18.03

Temat: Was/were.

Checking homework: Crossword St Patrick’s Day
Warm up: Ba badum – game online:
https://babadum.com/
introducing new vocab: Pupil’s Book, p. 61 listen and read
Software: unit 8: video – lesson 1 watch the story + put the story in order (listening – puzzle)
Introduce was /were: software: unit owl/book
P.B., p. 62, ex. 3
Game online: was-were
https://www.eslgamesplus.com/was-were/
P.B., p. 63 ex. 4
Homework for Monday/zadanie domowe na poniedziałek:

  • Activity Book, str. 52, zad. 1- wróć do strony 62 w Pupil’sBook – podręcznik- I odpowiedz na pytania. zad. 2.
  • Proszę nauczyć się słówek na kartkówkę UNIT 8: SORRY, MISS!

Lesson 19 
13.03

Temat: Our world.

Dictation
Warm up – Pop Game
Pupil’s Book p. 60 ex. 2
Boardgame: Running wild.
Activity Book p. 50 ex. 1
Guessing Game
Homework for Wednesday/zadanie domowe na środę:

  • Na dyktando nauczyć się zdań: Unit 7a stopień wyższy przymiotnika przy pomocy skryptu i/lub aplikacji Memrise (Revise for dictation: Unit 7a Comparative form of adjectives)
  • Ćwiczenia str. 47 zad. 4, str. 50 zad. 2 (Activity Book p. 47 ex. 4; p. 50 ex. 2)

Lekcja
11.03

Temat: St Patrick’s Day.

Checking homework: p./str. 49, ex. /zad. 3,4
Test: stopień wyższy i najwyższy przymiotnika
Show the Irish flag/ What comes to your mind when you think of Ireland? (questions)
Video about St Patricks Day:
https://www.youtube.com/watch?v=n7EYNL0Uykw
Game: Bingo
https://crazylittleprojects.com/wp-content/uploads/2015/03/Stpatricksdaybingoboards.pdf
Online game:
https://www.esolcourses.com/content/topics3march/stpatricksday2/prepositions/prepositionsquiz1.html
Board game: worksheet/ SS need to make a sentence
Homework for Monday/zadanie domowe na poniedziałek:

  • Worksheet- crossword- rozwiąż krzyżówkę (dzieci otrzymały kartę na zajęciach)

Lesson 18
06.03

Temat: A great zoo.

Dictation
Warm up: PPPKT1 Hidden Pictures: Zoo Animals
Pupil’s Book p. 56-57 Vocabulary + extra ex 1,2,3,4,5+ extra
Online Game:
https://www.gamestolearnenglish.com/concentration-english/
GAME: https://www.gamestolearnenglish.com/compare/
Homework for Wednesday/zadanie domowe na środę:

  • Na dyktando nauczyć się słówek: Unit 7a A great zoo (Vocabulary for dictation: Unit 7a A great zoo)
  • Ćwiczenia str. 46 zad. 2; str. 47 zad. 3 (Activity Book p. 46 ex. 2; p. 47 ex. 3)

Lekcja 18
04.03

Temat: Test from module 3. Superlative form of adjective.

Revision of: a, an, some, any : software blaze 1; grammar book unit 20
Test: module 3
Superlative form of adjective: scariest/funniest/strongest
Game online:
http://learnenglishkids.britishcouncil.org/games/animal-maker
Homework for Monday/zadanie domowe na poniedziałek:

  • Activity Book, p./str. 49, ex. /zad. 3,4 (zad. 3 Utwórz zdania używając stopnia najwyższego przymiotników, zad. 4 wybierz właściwą odpowiedź).
  • Proszę poćwiczyć z Memrise/skryptem/podręcznikiem: UNIT 7: A GREAT ZOO: GRAMMAR: Stopień wyższy przymiotnika + UNIT 7: MY FAVOURITE ANIMAL: GRAMMAR: stopień najwyższy przymiotnika

Lesson 17
27.02

Temat: Taste it.

Warm up: Vocabulary Revision
Dictation.
Check homework.
Game: How much / how many
http://eslgamesworld.com/members/games/grammar/sentences/how%20many/how%20many.html
Pupil’s Book p. 51 ex. 3
Software: Extra Vocabulary Practise 6 A fruit salad ex. 1,2,4
Software: Story time: 3 The best fruit and
Software: Vocabulary and Grammar Games:Vocabulary Game 6
Worksheets:Puzzles ex. 1,2
Software: Boardgame 3
Homework for Wednesday/zadanie domowe na środę:

  • Na dyktando nauczyć się słówek przy użyciu aplikacji memrise / skryptu: The best fruit (Vocabulary for dictation: The best fruit)
  • Ćwiczenia str. 43 zad. 1 (Activity Book p. 43 ex. 1) – zakreślić jedzenie, które nie pasuje
  • Podręcznik str. 54 zad. 1,2 (Pupil’s Book p. 54 ex. 1,2)

Lekcja 17
25.02

Temat: Revision of unit 5 and 6.

Temat some, any, a, an: dość skomplikowany, kompleksowa powtórka
Warm up: revision before the test: blaze 1: grammar key: unit 20: exercise 1,2 + tabela
Test: Some, any…
Software: extra vocabulary practice: 6 A fruit salad: ex. 3,5
Activity Book, p. 42 ex. 1,2 (listening, stickers)
Software: Quiz 3
Homework for Monday/zadanie domowe na poniedziałek:

  • Activity Book, str. 78, zad. 8,9 – Round up.
  • Pupil’s Book str. 54 zad. 3,5,8
  • Na następnych zajęciach będzie test z unitu 5 oraz 6. Powtórz słownictwo oraz gramatykę (Quantifiers, countable, uncountable nouns, must, mustn’t, plurals- liczba mnoga)

Lesson 16
20.02

Temat: How Much? How Many?

Warm up: Vocabulary Revision
Dictation
Check homework
Online game:
http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/grammar-practice/nouns-countable-and- uncountable
How much / How many.Software: Smiles Unit 6: go to ex. 3 and show the grammar box.
Online games:
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/grammar-practice/much-and-many
Pupil’s Book p. 47 ex. 3,4
Worksheets: Much and many
PB p. 47 ex. 5
Homework for Wednesday/zadanie domowe na środę:

  • Na dyktando nauczyć się: Unit 6: A fruit salad: Grammar: Much, many, a lot (For dictation: Unit 6: A fruit salad: Grammar: Much, many, a lot)
  • Ćwiczenia str. 39 zad. 3,4 (Activity Book p. 39 ex. 3,4)

Lekcja 16
18.02

Temat: Quantifiers.

Checking homework: Activity Book, str. 40, zad. 1,2
Warm up game: Shopping trolley game (Worksheet+ picture of trolley)
Test: My favourite sandwich +extra
Introduction of quantifiers: Student’s Book, p. 49- frame and an owl- software (some, any, a, an)
Pupil’s Book, ex. 4,5,6, p. 49
game online:
https://www.eslgamesplus.com/some-any-moonshot/
blaze 1: grammar book: unit 20 : a, an, some, any
• exercise: 1, 7, 9
Homework for Monday/zadanie domowe na poniedziałek:

  • Activity Book, p./str. 41, ex./zad. 3,4,5;
  • Proszę poćwiczyć unit UNIT 6 : MY FAVOURITE SANDWICH:GRAMMAR: Some, any, a, an przy pomocy Memrise/skryptu.

Lesson 15
13.02

Temat: A Fruit Salad.

Warm up REVISION (SINGULAR-PLURAL)
Dictation
Check homework
Software: Pupil’s Book p. 46 unit 6 A fruit salad – vocabulary.
PPPKT1 Food
Pupil’s Book p. 46 ex. 1,2
Speaking: Food.
Countable / uncountable nouns.
Software: Upstream Beginner: Module 3 Unit 5a ex. 1b
Homework for Wednesday/zadanie domowe na środę:

  • Na dyktando nauczyć się słówek: Unit 6a A fruit salad (Vocabulary for dictation: Unit 6a A fruit salad)
  • Ćwiczenia str. 38 zad. 1,2 (Activity Book p. 38 ex.1,2 )

Lekcja 15
11.02

Temat: Containers.

Homework checking: Activity Book, str./p. 35, zad. /ex. 3,4,5
Powtórka, Revision of previous lesson: Activity Book, p. 36 ex. 1,2
Test: Must, mustn’t
Introduce new vocabulary: software: posters: my favourite food/extra
Game online: pierwszy link u dołu opisu lekcjiPupil’s Book, p. 48, ex.1; VIDEO, then exercise on the whiteboard
Pupil’s Book, p. 48, ex. 2,3
Software Smiles 4: extra vocabulary practice: unit 6: exercise 3
https://www.eslgamesplus.com/food-partitives-esl-fun-game-food-quantities-game/
http://learnenglishteens.britishcouncil.org/vocabulary/beginner-vocabulary/containers
Homework for Monday/zadanie domowe na poniedziałek:

  • Activity Book, str. 40, zad. 1,2
  • Proszę nauczyć się na test ze słówek: UNIT 6: MY FAVOURITE SANDWICH przy pomocy Memrise/skryptu.

Lesson 14
06.02

Temat: Traditional Clothes.

Warm up – disappearing words
Dictation
Pupil’s Book p. 45
Project: T-shirt design
Online Game:
https://www.eslgamesplus.com/weather-vocabulary-interactive-game-for-esl-teaching/
A story from Indonesia: Too-too-moo and the Giant (PB p. 36-37; Storytime software)
Homework for Wednesday/zadanie domowe na środę:

  • Na dyktando nauczyć się słówek: Unit 5 Funny clothes Grammar: Liczba mnoga (Vocabulary for dictation: Unit 5 Funny clothes Grammar: Plurals)
  • Ćwiczenia str. 37 zad. 1,2 (Activity Book p. 37 ex. 1,2)

Lekcja 14
04.02

Temat: Must and mustn’t.

Checking homework, sprawdzenie zad. dom.: Activity Book, str./p. 34, zad./p. 1,2;
Omówienie sprawdzianu z Unit 3 i 4
Warm up: Happy Bunnies gra– use vocabulary from the previous lesson, przy użyciu słówek z dwóch poprzednich lekcji
Test: UNIT 5: SCHOOL RULES
P.B. p. 43, ex. 4
software: module 3: unit 5: lesson3 P. B. p.44 ex. 1
Game: Noughts and crosses, kółko i krzyżyk (zdania z must and mustn’t)
Worksheet must and mustn’t
Homework for Monday/zadanie domowe na poniedziałek:

  • Activity Book: str./p. 35, zad. /ex. 3,4,5
  • Proszę poćwiczyć z Memrise/skryptem UNIT 5: SCHOOL RULES: GRAMMAR: Na następnej lekcji będzie test z must/mustn’t.
  • Kto nie zdążył na lekcji proszę dokończyć worksheet.

Lesson 13
30.01

Temat:  Plurals.

Warm up (before dictation) „RIDDLED” FLASHCARDS
Dictation
Software Smiles 4: Extra Vocabulary Practice: 5 Funny Clothes: ex. 1
PB p. 41 – plurals, ex 3, 4, 43 ex 5
GAME: SNAKES AND LADDERS
WORKSHEETS: PLURAL NOUNS 1,2
Homework for Wednesday/zadanie domowe na środę:

  • Ćwiczenia str. 33 zad. 3,4 (Activity Book p. 33 ex. 3,4)
  • Na dyktando nauczyć się słówek: Unit 5 Funny clothes przy pomocy skryptui/lub/ebooka/ Memrise / Vocabulary for dictation: Unit 5Funny clothes using the script and/or/ebook/ Memrise

Lekcja 13
28.01

Temat: Test unit 3&4. School rules.

Checking homework: Activity Book p. str. 26, ex. zad. 1,2
Powtórka przed testem: software:
Vocabulary & Grammar games: Vocabulary games: unit 4
Vocabulary & Grammar games: Grammar games: unit 4
Test: Unit 3&4
Wprowadzenie do nowego tematu/ Introduction to the new topic: vocabulary – school rules
Game, gra: Flash cards
Grammar: Różnica pomiędzy must/ mustn’t np:
You must be careful Nick. You mustn’t pay with knives. (Musisz być ostrożny Nick. Nie wolno bawić się nożami.)
Pupil’s Book p. str. 42, ex. zad. 1
Homework for Monday/zadanie domowe na poniedziałek:

  • Activity Book str. p. 34, ex. zad. 1,2
  • Proszę poćwiczyć słówka z Memrise/ skryptem: Unit 5: school rules

Lesson 12
09.01

Temat: Funny Clothes.

Warm up – Bingo
Dictation
Alphabet Game
Software: Module 3 Unit 5 – Vocabulary clothes – poster
PB p. 40 ex. 1,2
Software: Upstream Beginner: Module 3 Unit 6c ex. 1, Games: Games 6: Hangman
Homework for Wednesday/zadanie domowe na środę (30 stycznia):

  • Ćwiczenia str. 32 zad. 1,2 (Activity Book p. 32 ex. 1,2)
  • Worksheet/karta pracy: Clothes I wear:

https://drive.google.com/file/d/1H938Mgb8uTM-MRhsAvnJ0JMcvp-9NuN2/view

  • Nauczyć się słówek Unit 5 Funny clothes przy pomocy Merise / skryptu / ebooka (Learn vocabulary Unit 5 Funny clothes using Memrise / the script / ebook)

Lekcja 12
07.01

Temat: Revision of unit 3&4.

Checking homework: Activity Book (Ćwiczenia), str. 28, zad. 2 (przeczytaj i przyklej naklejki), zad. 1, str. 29
Warm up: Titanic (practice vocabulary from previous lesson)
Test: Green day
Software/Oprogramowanie: Vocabulary & Grammar games: Vocabulary games: unit 3
Check Point:Student’s Book, p. 38, ex. 1,2,3,4
Oprogramowanie: Vocabulary & Grammar: Grammar games: unit 3
Check Point: Student;s Book, p. 39, ex. 6
Oprogramowanie: Boardgames: Boardgame 3-4
Homework for Monday/zadanie domowe na poniedziałek (28 stycznia):

  • Activity Book, p./str. 26, ex./ zad. 1,2
  • Proszę powtórzyć słownictwo z Unitu 3&4 oraz gramatykę. Będzie test z Unitu 3 i 4.

Lesson 11
02.01

Temat: Gerund.

Warm up: Pass the message
Dictation: Christmas
Check homework
Blaze 1 unit 4.3 ex.1
Worksheet: Do you like?
Online Games:http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/grammar-practice/ing
Worksheets: Gerund ex 12
Homework for Wednesday/zadanie domowe na środę:

  • Ćwiczenia str. 25 zad. 3,4 (Activity Book p. 25 ex. 3,4)
  • Przy pomocy Memrise i/lub skryptu proszę nauczyć się na dyktando zdań z: UNIT 4 A green day Grammar: Czasownik z –ing (Using Memrise and/or the script learn for the dictation the sentences from: UNIT 4 A green day Grammar: Czasownik z –ing)

Lesson
19.12

Temat: Christmas.

Warm up: word game
Dictation
Check Homework
PPP Hidden pictures Christmas
Film:
https://www.youtube.com/watch?v=SyWSTvwZPGY
Smiles 4 Software: Let’s Celebrate Merry Christmas Everyone
word Search Christmas
Homework for Wednesday/zadanie domowe na środę (2 stycznia):

  • Nauczyć się słówek Christmas ze skryptu (Learn Christmas words from the script)
  • Proszę jeszcze raz zagrać w gry z lekcji (Play the online games):
  • Games Menu: Vocabulary: Memory and Shoot outhttp://www.mes-games.com/christmas1.php

Lekcja 11
17.12

Temat: Green day.

omówienie testu z present simple
sprawdzenie zad. domowego: Activity Book, ex./zad 3,4,5 p./str. 27
Warm up: HOT and COLD (When pupil finds a flashcard/a word, have to say what is it). ciepło – zimno odnajdywanie flash cards
Test: My Day
Pupil’s Book, p. 34, ex. 1 –sing the song
Pupil’s Book, ex. 2, p. 34
Worksheet: Wordsearch
Blaze 1: Fun Time: Board game 2 (sport, time, present simple)
Revise the sport vocabulary: software: posters : Rool it!
Homework for Monday/zadanie domowe na poniedziałek (7 stycznia):

  • Activity Book (Ćwiczenia), str. 28, zad. 2 (przeczytaj i przyklej naklejki), zad. 1, str. 29 (użyj kodu by odszyfrować wyrazy, połącz wyraz z obrazkiem), Pupil’s Book zad.ex. 3, p. str. 35
  • proszę nauczyć się na test ze słówek: Unitu 4: Green Day. Przy pomocy Memrise/skryptu/e-booka.

Lesson 10 
12.12

Temat: A green day.

Dictation
warm- up: Software: Upstream Beginner: Games: 3 (memory – jobs)
Game: guess the job
PB p. 30-31 Vocabulary, ex 1,2,3,4
Game: Chinese whispers
Grammar: Activities to talk about preferences
Software: Extra Vocabulary Practise: 4 a green day: exercise 2
PB p. 31 ex. 5
Homework for Wednesday/zadanie domowe na środę:

  • Na dyktando nauczyć się słówek: Unit 4 The green day przy pomocy skryptu i/lub/ebooka/ Memrise / Vocabulary for dictation: Unit 4 The green day using the script and/or/ebook/ Memrise
  • Nauczyć się czytać historyjki w podręczniku na str. 30 zad. 1 przy pomocy ebooka / Learn to read the story in Pupil’s Book p. 20 ex. 1 using ebook
  • Ćwiczenia str. 24 zad. 1,2 / Activity Book p. 24 ex. 1,2

Lekcja 10 
10.12

Temat: My Day.

Checking homework: Activity Book, p./str. 19, ex./zad. 4,5;
Warm up: Charades (using flashcards with vocab from the previous lesson: nr 22-27) – kalambury z pokazywaniem
Test: Our world
Software: Unit 4:Lesson 2: Poster: Sports poster on the board. (sporty)
Present the sports, ss repeat. Point to each sport in random order-ask individual pupils to name the sport.
Present the time: Draw a big clock on the board. Say: What time is it? It’s one o’clock. Draw the time on the clock. Follow the procedure with half past one, quarter to/past on. Leave the pictures on the board that ss can look at them during next activity.
Game: What time is it? Pupil’s Book, p. 32, ex. 2 (ss do it in pairs)
Pupil’s Book, ex. 1, p. 32
Grammar: always, sometimes, never- explain, software: the book icon
Pupil’s Book ex. 4, p. 33
Game online:
http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/grammar-practice/adverbs-frequency
Homework for Monday/zadanie domowe na poniedziałek:

  • Activity Book, ex./zad 3,4,5 p./str. 27
  • Proszę nauczyć się na test ze słówek UNIT 4: MY DAY z Memrise/skryptem/e-bookiem.

Lesson 9
05.12

Temat: What’s in your bag?

Warm up – back to the board
Pupil’s Book p.28. ex 1,2+extra
Boardgame: present simple
SOFTWARE SMILES 4: storytime, Princess and a Pea p 20- 21, extra vocab practice 3; where is
Homework for Wednesday/zadanie domowe na środę:

  • Na dyktando nauczyć się słówek: The Princess and the pea przy pomocy skryptu i/lub memrise / Vocabulary for dictation: The Princess and the pea using the script and/or Memrise
  • Activity Book str./p.18 zad./ex. 1 (Aby zrobić to zadanie należy przeczytać historyjkę w Pupil’s Book str. 24 / In order to do this activity, you have to read the story in Pupil’s Book p. 24)
  • Activity Book str./p. 21 zad./ex. 3

Lekcja 9
03.12

Temat: Our world present simple practice.

Checking homework: Activity Book, str. 21, zad. 4,5
Warm up: Wheel of Fortune
Draw a big circle on the board and divide it like a cake. Write in the “pieces” different kind of task (6): make a question, make a negative, make a sentence, find a mistake, Do or Does, don’t or doesn’t.
Worksheet : Present Simple
Test from Present Simple.
Pupil’s Book, p. 29 Listen and read.
Pupil’s Book, p. 29, ex. 4
software: vocabulary and grammar games: unit 3: grammar game
Homework for Monday/zadanie domowe na poniedziałek:

  • Activity Book, p./str. 19, ex./zad. 4,5;
  • Proszę nauczyć się na test słownictwa z Memrise/e-bookiem/skryptem : UNIT 3: OUR WORLD

Lekcja 8
28.11

Temat: Present simple: negatives and interrogatives.

Warm up: HOT POTATO
Dictation.
Pupil’s Book, ex. 5, p. 27 – listening
Pupil’s Book, ex. 6, p. 27 –talk to your friend
Game: Job Chain (software: ex. 6, icon: extra
Blaze 1: module 3: unit 3.4 exercise 4
Blaze 1: unit 3.4, video: Kagai’s lifestyle
Blaze 1: unit 3.6: interrogative: exercise 4b
Hangman
Homework for Monday/zadanie domowe na poniedziałek:

  • Activity Book, p. 21, ex. 4,5
  • Please practice with Memrise/e-book/script vocabulary from Unit 3: A postman: GRAMMAR: Present Simple: twierdzenia,pytania,przeczenia (Proszę poćwiczyć z Memrise/e-bookiem/skryptem słownictwo z Unitu 3:A postman: GRAMMAR: Present Simple: twierdzenia,pytania,przeczenia )- Bedzie teścik z Present Simple ☺

Lesson 8
26.11

Temat: Present simple; jobs.

omówienie sprawdzianu z unit 1 & 2 (zadanie 3, które sprawiło wszystkim dzieciom trudność)
sprawdzenie zadania domowego
warm up: jobs zapytanie dzieci jakie znają zawody po angielsku i zapisanie ich na tablicy
vocabulary: jobs
game: flashcards
read and write: PB. p. 26 ex. 1 and listening: softwere ex. 1
PB. p. 26 ex. 2 praca w parach
present simple wprowadzenie grammar p. 27
PB p. 27 ex 4
Homework for Wednesday/zadanie domowe na środę:

  • Ćwiczenia str. 20 zad. 1,2 / Activity Book p. 20 ex. 1,2
  • Proszę nauczyć się słówek przy pomocy Memrise / skryptu / ebooka Unit 3 A postman / Learn vocabulary 3 Unit 3 A postman

Lesson 7
21.11

Temat: Revision: Module 1.

Dictation
Warm up: Software Smiles 4: Posters: Vocabulary Posters 4:
Pupil’s Book p. 22-23 ex. 1,2,3,6
Software: Quizes: Quiz 1. Divide Pupils into two teams
GAME
Software: Extra Vocabulary practise: ex. 1,2,3,4
Worksheet: unit 2: Happy moments
Homework for Wednesday/zadanie domowe na środę:

  • Ćwiczenia str. 13 zad. 4; str. 14 zad. 2 (Activity book p. 13 ex. 4; p. 14 ex. 2)
  • Słówka na dyktando: jeszcze raz: Unit 1a My favourite uncle proszę użyć skryptu / ebooka / aplikacji memrise (Vocabulary for dictation: Unit 1a My favourite uncle)

Lekcja 7
19.11

Temat: where is…?

Test from Module 1
Software module 2: Unit 3: introducing new vocabulary: bank, post office, sweet shop etc…
Software: module 2: Unit 3: watch the story: Where is it? video
Pupil’s Book, p. 24, ex. 2
Pupil’s Book, p. 25, ex. 3
Game online:
http://www.learningchocolate.com/content/shopping-1
Grammar: Prepositions of place: software: book icon
Rozmowa w klasie o ulubionych sklepach i zakupach….
Homework for Monday/zadanie domowe na poniedziałek:

  • Activity Book, p./str. 18, ex./zad. 2,3
  • Please practice with Memrise/script vocabulary from UNIT 3: WHERE IS…?/Proszę poćwiczyć słownictwo z Memrise/skryptem: UNIT 3: WHERE IS…?

Lesson 6
14.11

Temat: Play the music. 

Warm up
Dictation
Game- paper ball
Pupil’s Book p. 18 ex. 2, 19 ex. 3 , 4
PPPKT1 LESSON 6 Music
Software Smiles 5: Vocabulary and Grammar Games: Vocabulary Games: Module 1 Unit 3
Software Smiles 4: Extra Vocabulary Practice 1 Water sports: Activity 1,2,3
Homework for Wednesday/zadanie domowe na środę:

  • Nauczyć się na dyktando słownictwa CLIL PLAY THE MUSIC p. 19 przy użyciu memrise i/lub ebooka/skryptu.(Learn vocabulary CLIL PLAY THE MUSIC p. 19 using memrise and or ebook / scripts)
  • Ćwiczenia str. 15 zad. 1,2 (Activity Book p. 15 ex. 1,2)

Lesson 5
07.11

Temat: Present Continuous.

Warm up
Dictation
Present Continuous: introduction
Interactive software: Unit 2 Water sports ex. 3
PPPKT1 LESSON 5
GAME: find a picture in the book
PB p. 15 ex. 4,5
Software: Let’s celebrate
Homework for Wednesday/zadanie domowe na środę:

  • Activity Book/Ćwiczenia: p./str. 11 ex./zad. 3,4
  • Na dyktando jeszcze raz powtórzyć słówka: UNIT 2 Water sports przy użyciu aplikacji Memrise, ebooka lub skryptu / Learn Vocabulary UNIT 2 Water sports using Memrise, ebook or script

Lekcja 6
05.11

Temat: Revision/ Powtórka of  Unit 1.

Checking homework Activity Book, p./str. 12, ex. /zad.1,2,3
Test: summer camp vocabulary
Warm up: Green and red cards competition.
Student’s Book, ex. 5, p. 17
Software: Vocabulary & Grammar games: Vocabulary games: unit 1
Software: Checkpoint: unit 1: Listening (P.B., p. 23, ex. 5)
Software: Checkpoint::unit 1: communication (P.B. ex. 4, p. 22)
Software: Vocabulary &Gramma: Grammar games: unit 1
Software: Boardgames: Boardgame 1-2
Homework for Monday/zadanie domowe na poniedziałek:

  • Proszę powtórzyć sobie( z Memrise/skryptem/podręcznikiem):

-słownictwo z Unitu 1 i 2 (A Big Family, My Favourite Uncle, Water Sports, Summer Camp),
- oraz gramatykę: czasownik „to be”, „have got”, „can”, przymiotniki dzierżawcze, Present Continuous.
Będzie test z Unitu 1&2 na przyszłych zajęciach.

Lekcja 5
29.10

Temat: Summer Camp. Can & can’t.

Homework checking: Activity Book, p./str. 10, ex./zad. 1, 2
Short revision before the test.
Test: have/has got
Introducing new vocabulary: software: summer camp (Student’s book, p. 16, 17)
Software: POSTER: Have Fun!
Game: Hot Seat (using new vocabulary )
Pupil’s Book, p. 16, ex. 1 (FIRST watch the video) then answer the questions
Go through all the activities and repeat them.
Point out at the activities and ask randomly: Can you… (skateboard)?
Grammar: Can, can’t – software: book- explain the rules- owl: show examples
P.B. p. 17, ex. 4
Homework for Monday/zadanie domowe na poniedziałek:

  • Activity Book, p./str. 12, ex. /zad.1,2,3
  • Proszę poćwiczyć słownictwo z Memrise i /lub skryptem: Unit 2: Summer Camp/ Please, practice vocabulary with Memrise and/or script Unit 2: Summer Camp.- Będzie test ze słówek/ There will be a vocabulary test.

Lesson 4
24.10

Temat: Water Sports.

Warm Up- Disappearing Words
Dictation
Software: Blaze 1 Unit 1.6 ex. 2b
Software: Blaze 1 Unit 2.3 ex. 4 GAME.
Discussion- Favourite Sports
PB p. 14-15 Vocabulary, ex 1, 2
FILM: Animals are doing sports.
https://www.youtube.com/watch?v=LVCVrGX07lg
Homework for Wednesday/zadanie domowe na środę ( 7 listopada):

  • Ćwiczenia str. 75 ad. 2 (narysuj rysunek przedstawiający dany przedmiot),3 / Activity Book p. 75 ex. 2,3
  • Na dyktando nauczyć się słówek: UNIT 2 Water sports przy użyciu aplikacji Memrise, ebooka lub skryptu/ Learn Vocabulary UNIT 2 Water sports using Memrise, ebook or script

Lekcja 4
22.10

Temat: Our world. Have got.

Warm up: Pop game (have got practice)
test: “to be”
S.B., ex. 4, p. 13
Listening, A.B., p. 8
blaze 1- software: workbook, unit 2, ex. 5, 6 – do it on the whiteboard
Game: Yes, No teams. Write the sentence on the whiteboard, leave blank space for “to be” form.
Then say: is/are/am if it’s correct ss need to touch “yes”, it it’s wrong, they touch “no”.
Homework for Monday/zadanie domowe na poniedziałek:

  • Activity Book, p./str. 10, ex./zad. 1, 2
  • Proszę nauczyć się słówek przy użyciu Memrise/skryptu: My favourite uncle- have got (twierdzenia pytania, przeczenia). / Please, learn vocabulary with Memrise/script- My favourite uncle – have got (affirmative, questions, negative)

Lesson 3
17.10

Temat: My Favourite Uncle.

Bingo (revision)
Dictation
Warm up (PB p. 9 ex. 1), p. 10-11 VOCABULARY ex 1,2,,4,5,11
Worksheets: Have you got?
PPPKT1 LESSON 3
Homework for Wednesday/zadanie domowe na środę:

  • Activity Book (Ćwiczenia) p./str. 6-7 ex./zad. 1,2,3
  • Nauczyć się na dyktando słówek Unit 1 My favourite uncle przy użyciu aplikacji Memrise / ebook’a (Unit 1 str. 10-11) lub skryptu. (Learn the vocabulary Unit 1 My favourite uncle for dictation using Memrise / ebook (Unit 1 p.10-11) or the script.)

Lekcja 3
15.10

Temat: To be or not to be, have got, family tree.

sprawdzenie zad. dom: Activity Book, p./ str. 5, ex./zad. 4, 5
Revise “to be”- Grammarway, str. 12
Affirmative- Blaze 1- Unit 1.3- game
game online:
https://www.montsemorales.com/gramatica/Beandpron.htm
test: possessive adjective
P.B., str. 12, zad.2 –drzewo genealogiczne, rozmowa w parach o rodzinie używając “to be”
mapa świata: UK, Japan, Belgium
P.B., str. 13, zas. 3 Słuchanie CD i czytanie + pytania tj: Who is this?, Is Harry Potter from UK? What does Harry Potter look like? itd.
Homework for Monday/zadanie domowe na poniedziałek:

  • Activity Book, p./str. 8, ex./zad. 2, p./str. 9, ex./zad. 1
  • Poćwicz z Memrise/skryptem UNIT 1: A BIG FAMILY GRAMMAR: TO BE -ZDANIA TWIERDZĄCE,PYTANIA, PRZECZENIA – będzie teścik

Lesson 2
10.10

Temat: A Big Family.

Shark Game- revision on previous vocabulary
Dictation
Pupil’s Book p. 8 Vocabulary , ex. 1,2,3
To be- revision
PPPKT1 Lesson 2
Homework for Wednesday/zadanie domowe na środę:

  • Activity Book p. 4-5 ex. 1,2,3
  • Learn the vocabulary Unit 1 A big family for dictation using Memrise, ebook or Pupil’s Book p. 9 (Nauczyć się na dyktando słówek Unit 1 A big family przy użyciu aplikacji Memrise lub ebook’a lub Pupil’s Book str. 9/ lub skryptu).

Lekcja 2
08.10

Temat: My, your, her – possessive adjectives.

sprawdzenie zadania domowego Activity Book, str. 3, zad. 3,4
FLASHACRDS + MUSIC – powtórka słówek z przyborów szkolnych w formie zabawy
Grammar: possessive adjective
worksheets/karty pracy
ćwiczenia w formie gry:
https://agendaweb.org/exercises/grammar/possessive/adjectives-1
Homework for Monday/zadanie domowe na poniedziałek:

  • Activity book str.5 zad. 4.5
  • poćwiczyć słówka z Memrise lub ze skryptem Unit 1 A big family – przymiotniki dzierżawcze z czego w poniedziałek będzie test

Lesson 1
03.10

Temat: Numbers 1-100. Getting to know each other.

-warm up/getting to know each other-true/false sentences (odgadnij zdanie nieprawdziwe)
-Yes/No Game (ćwiczymy słuchanie)
-SBp. 4-5 ex.1,2,3, 4,5
-game: find the number! (kto pierwszy znajdzie cyfrę)
-game: crossword: Numbers
Homework for Wednesday/zadanie domowe na środę:

  • learn numbers 20-100 for dictation using Memrise (powtórz pisownię cyfr od 20 do 100 używając Memrise lub ebooka: Posters: Numbers)
  • Activity Book p. 2 ex.1,2

Lekcja 1
01.10

Temat: Favourite subject at school.

beginning: przywitanie z nowym nauczycielem,
warm up: the name game: “high five” – zapoznanie się uczniów nawzajem
revise numbers: powtórka liczb (ty, teen)
online game: Pinoccchio at school, powtórka o szkole (przybory, klasa, plac zabaw itp…)
https://conteni2.educarex.es/mats/001054/contenido/
pupils book: str, 6 zad 1,2 + plakat interaktywny
worksheet: all about me z konwersacja na podsumowanie zadania
Homework for Monday/zadanie domowe na poniedziałek:

  • activity book str.3 zad. 3,4
  • poćwicz słówka z Memrise/ skryptem – liczby oraz słówka z podręcznika z zad. 1 na str.6- przedmioty w szkole

Comments are closed.